22 Mart 2012 Perşembe

Marijunal nedir ?

Marijunal, yani marijuana ve marjinalin birleşiminde türemiş bir isim.
İnternettede bu kutsal güçden pek bahseden bir site yok. Aslında, 1,2 tane var ancak onlarda ya kapanma sürecinde yada güncel değil. Bu blogun büyük bir amacı felan yok sadece, Marijuana hakında dünya çapında gelişen haberleri ve diyer uyuşturucu maddeler hakında bilgi veren bir blog. Ayrıca ''Kolej'' ve ''Dr. Green'' kategorileri ilede hem marjiuana hakkında teknik bilgi hemde sağlık bilgilerinden bahsediliyor. Zaten Marijuananın yasallaşması için bir çaba türkiye gibi bir ülkede yılanın kanatlanıp uçması gibi birşey. Sadece, aynı frekansda olduğumuz kişiler bir blogda toplayıp, onların hem yeni şeyler öğrenmesini hemde, internette sevdikleri kafa bir ortam yaratmakdan başka bir şey değidir. Burada olduğun için saol, mutlu kal ve Marijunal ol.

http://img716.imageshack.us/img716/9163/6365436.pngUzun zamandır kafamızda olanı canlandırmaya ve bir klüp kurmaya karar verdik. Yani bunu bir nevi türkiyede ilk olan legalize gurubu olarak görebilirsiniz. Yeterince klüp üyesine ulaşdığımızda belirlediğimiz belli günlerde bir araya gelip bol dumanlı, bol müzikli ve bol sohbetli bir ortam yaratabiliriz. Bu güzel olurdu. Klüp üyeliği için saçma seçeneklerle dolu bir forum yok. Yapmanız gerekenler, önce  buraya tıklıyarak kendizi en iyi ve en sadece şekilde anlatan profil resminizi oluşturmak. Daha sonra resimi kaydederek İsim, Şehir, Size ulaşabilceğimiz aktif mail adresiniz ve lakabınızı  aşağıdaki mail adresine yollamak. Bu kısa ve kolay bir iş dostum. Umarım bu işi kafanıza koyarsınız, bizim çabamız çıkarsız ve sadece kendi Legalize dünyamızı yaratmakdır. Marijunal kalın. 


http://img854.imageshack.us/img854/6190/mailz.png
Dostlar !.. Bu adrese sadece üyelik bilgilerini gönderin, diğer özel sorularınızı YARDIM bölümünden yorum olarak yazabilirsiniz.


***Güncel Mesaj***
Bazı haklı mesajlar geliyor, üye var ancak neden bir araya gelip birşeyler yapmıyoruz diye,  bu konuda gerçekden haklılar.. ama bu iş türkiye gibi bir yerde sabırla doğuru ve mantıklı bir şekilde planlanmalı, ayrıca kendi sorunlarım yüzünden bu konuyuda pek ele alamamdan dolayı özürdiliyorum. Ama bir kaç kişiden buraya geldiysek zaman bizi daha iyi konumlarada taşıcakdır, tabiki işi zamana bırakmakla kalmayıp bunu düşünüp en kısa sürede ve uygun zamanda planlamak için elimden geleni yapıcam. Hala buralarda olduğunuz için minnettarım. Ayrıca çoğu konuların altına tohum satıyorum, mantar satıyorum diye bir kaç sik suratlılar yorum atıyor bazı ota boka aç dostlarımızda gariplerim bunlara aldanıyor taklaya geliyorlar sonra ''devlet bize bahmiyır'' endamında gelip Marijunal'a suçu atarak bütün işi admin yapıyor arkıdaşlar inanmayın kanmayın gibi çok ucuz yorumlar yazıyorlar, bunlar mide bulandırıyor görmemiş sayın gençler takılsınlar kafasına göre.

Klüp Üyeleri






http://img837.imageshack.us/img837/6982/77735043.png


http://img812.imageshack.us/img812/5020/84164501.png

111
http://img713.imageshack.us/img713/3053/gsdgds.png


http://img703.imageshack.us/img703/3040/vsvsvsvs.png

                     
http://img541.imageshack.us/img541/3408/92303049.png





http://img864.imageshack.us/img864/7633/gdsgdsgdsg1111111111111.png


http://img198.imageshack.us/img198/3996/fafasfas.png


                http://img26.imageshack.us/img26/1210/amanz.png


http://img580.imageshack.us/img580/8886/cocou.png


1111111111111http://i46.tinypic.com/2508sjp.png
http://img812.imageshack.us/img812/4083/spstudiob.jpg


http://img232.imageshack.us/img232/166/vs1.png


http://img18.imageshack.us/img18/7812/vs2cw.png


        http://img204.imageshack.us/img204/5227/vasvas.png


http://img690.imageshack.us/img690/3020/53947274.png


http://img692.imageshack.us/img692/9311/60054211.png


http://img7.imageshack.us/img7/5821/212312.png


http://img217.imageshack.us/img217/3531/spstudiot.jpg




















http://img138.imageshack.us/img138/4412/79435365.png


http://img96.imageshack.us/img96/4382/77223710.png
           

http://img27.imageshack.us/img27/3241/26147011.png


http://img90.imageshack.us/img90/3057/17718523.png


http://img850.imageshack.us/img850/4650/80736907.png


http://img94.imageshack.us/img94/685/31659291.png


http://img41.imageshack.us/img41/7192/13156223.png


                   http://img543.imageshack.us/img543/2950/25432664.png


http://img850.imageshack.us/img850/6651/47481121.png


http://img27.imageshack.us/img27/3104/kchancers.png


http://img706.imageshack.us/img706/5214/noviceqz.jpg


http://img11.imageshack.us/img11/4907/56097821.jpg


http://img844.imageshack.us/img844/6594/4123.png


http://img845.imageshack.us/img845/6974/231zt.png


 http://img94.imageshack.us/img94/4977/4213h.png


   











            





             











           


;


          





        





     





  





   




   





    





       





   





     





     



   

 





      











http://img826.imageshack.us/img826/4599/d10g.png

http://img850.imageshack.us/img850/7171/nf2o.png

http://img34.imageshack.us/img34/6883/m4p6.png

http://img401.imageshack.us/img401/8633/fyke.png

http://img819.imageshack.us/img819/875/7lpf.png

http://img20.imageshack.us/img20/681/d19e.png